Telekom lanseaza proiectul Futureproof pentru a sprijini Generatia Z in explorarea viitoarelor oportunitati de cariera.
Proiectul Futureproof este o platforma de sprijin (futurefeed.telekom.com/ro-RO) care isi propune sa inspire si sa sustina tinerii din Generatia Z in a identifica oportunitati viitoare de cariera si a descoperi abilitati pe care nu le-au valorificat pana in acest moment.
Cercetarile efectuate de Telekom releva faptul ca tinerii din Generatia Z sunt ingrijorati cu privire la perspectivele lor viitoare, peste 54% dintre acestia fiind nesiguri in privinta viitoarei lor cariere.
În Europa, mai mult de 1 din 2 tineri din Generatia Z este ingrijorat pentru viitorul sau, care a fost influentat puternic de pandemia de Coronavirus. Proiectul Futureproof, lansat în 10 tari ale Grupului Deutsche Telekom, printre care si Romania, isi propune sa sustina Generatia Z si sa valorifice puterea instrumentelor digitale pentru a ajuta generatia viitoare in drumul catre un viitor de succes. Este o platforma de sprijin care a fost dezvoltata pentru a demonstra potentialul urias al Generatiei Z si pentru a-i inspira pe tineri sa identifice oportunitati pentru viitoarele cariere, dar si sa descopere abilitati pe care ei nu le-au valorificat inca.
Proiectul Futureproof a fost dezvoltat in parteneriat cu personalitati din randul Generatiei Z, dar si cu un grup de experti in HR. Acesta are drept scop conectarea utilizatorilor si oferirea unui acces facil la o serie de materiale inspirationale si instrumente pentru descoperirea abilitatilor necesare in conturarea viitoarei cariere. Proiectul este sustinut de Billie Eilish, castigatoarea a sapte premii GRAMMY.
In centrul Proiectului Futureproof se afla un instrument digital cu acces gratuit (futurefeed.telekom.com/ro-RO) care ajuta Generatia Z sa inteleaga mai bine abilitatile si modul in care acestea sunt conectate la oportunitatile viitoare de cariera. Platforma foloseste modelul RIASEC (personalitate vocationala) pentru a-i inspira pe tinerii utilizatori sa identifice oportunitati viitoare pentru cariera lor. Instrumentul ii ajuta pe tineri sa inteleaga cum pasiunile, abilitatile, talentele si personalitatea lor contribuie fundamental la formarea lor profesionala si in alegerea celei mai bune modalitati de a folosi aceste atribute personale in carierele lor viitoare. Spre deosebire de serviciile existente, instrumentul Futureproof prezinta o perspectiva unica asupra Generatiei Z, identificand tendintele si schimbarile importante din piata muncii si oferind noi perspective printr-o experienta personalizata si construita dupa principiile gamificarii.
Mai multe informatii sunt disponibile aici: www.telekom.com/projectfutureproof
Platforma online Futureproof dedicata tinerilor este disponibila aici: futurefeed.telekom.com/ro-RO
Vizionati video-ul campaniei aici: https://youtu.be/NlHcgih86GI
"Cercetarea a fost efectuata in aprilie 2021 de Kantar, München, in numele Deutsche Telekom. A fost intervievat un esantion de 4.000 de tineri cu varste cuprinse intre 16 si 26 de ani.
Credite Campanie:
Creatie: Saatchi & Saatchi, London
Digital Partner – Tool concept & realizare: Publicis Sapient, Germany
Productie Video: Somesuch (LA Shoot: Somesuch LA, Kiev Shoot: Radioaktive Film)
Director: Rollo Jackson
Muzica: „My Future” by Billie Eilish & Finneas Baird O'Connell
Lead Media Agency: Mindshare, Germany
Additional Media Agencies: emetriq (Germany), Pulse Advertising (Germany), esome (Germany)
PR: Proud Robinson + Partners
CONTACT:
TELEKOM ROMANIA
TELEKOM ROMANIA COMMUNICATIONS S.A.
TELEKOM ROMANIA MOBILE COMMUNICATIONS S.A.
Corporate Communication
E-mail: mediarelations@telekom.ro